Vállaljuk budapesti csapatépítő tréningek szervezését a SUP Budapest telephelyén Budapesten a Római-parton és külső helyszíneken is. Teljeskörű lebonyolítást, kivitelezést vállalunk a lehető legrugalmasabb keretek között, legyen szó néhány fős délutáni piknikről, vagy akár többnapos eseménysorozatról. Római-parti helyszínünk előnye, hogy a belvároshoz is közel van, mégis természetközeli élményt nyújt. Ezen kívül külföldi csapatépítő események szervezésében is van tapasztalatunk, legyen szó szlovéniai rafting túráról, vagy ausztriai hegymászásról. Továbbá vállalunk kitelepüléseket is az országban bárhová. Az alábbiakban felvillantunk néhány lehetőséget.

Ajánlatkérés: kiralydavid@supbudapest.hu - +36307019318 - Király Dávid

Rövid, pár órás Budapest környéki programok

Hajnali/napközbeni/naplementés SUP túra a Parlamenthez

Egyszer mindenkinek látnia kell Közép-Európa egyik legszebb városát a vízről. Körülbelül két órás túránk során a Római-partról az Erzsébet hídig evezünk, elhaladunk a Hajógyári-sziget, a Margitsziget a Parlament és a Budai Vár előtt is. A túrát bármely napszakban megrendezzük, de napfelkeltekor és naplementekor még különlegesebb élményt nyújt a város a vízről.

Lupa-sziget kerülő túra

A város határában lévő Lupa-sziget és környékének érintetlen természete igazi nyugodt, stressz levezető kikapcsolódás nyújt mindenkinek. Utunkat Budakalász partján kezdjük, hogy a Lupa-szigetet megkerülve, körülbelül másfél órás evezés során a SUP Budapest római-parti bázisáig evezzünk le. Az út során lehetőség van rövid strandolásra, pihenésre, közös fotók készítésére. Ideális, bárki számára könnyen teljesíthető mégis sportos program.

Egynapos program

Dunabogdány – Római-part SUP/Sárkányhajó/kajak túra

A Duna egyik legszebb szakasza Dunabogdánytól a Római-partig tart, végig a vadregényes Szentendrei-Duna-ágban. A túra hossza kb. 28 kilométer, ideális, sportos egynapos program. Az út során érintjük Tahitótfalut, ahol elfogyaszhatunk egy BBQ ebédet az Őrház jóvoltából. Az evezés közben elhaladunk a leányfalui és szentendrei strand mellett is, ahol rövid csobbanásra, fagyizásra szakítunk időt.

Igény szerint a a pár órás vizes programok előtt vagy után a SUP Budapest Római-parti bázisán grillezés, piknikezés és szabadtéri sportprogramokat szervezünk. Az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:

Gasztronómia

Két-három napos vidéki programok

a.     Tisza-tó SUP/kajak kalandhétvége

b.     Szigetközi SUP hétvége

A két éjszakás menetrendet a kéréseknek megfelelően alakítjuk ki. Programjaink között a vízi sportok mellett mindig helyet kapnak a helyszínhez kapcsolód más aktív programok, pl. gyalogtúra, bicikli túra, baralangászás stb. Minden esetben nagy hangsúlyt fektetünk a sportos programokra, a minőségi együtt töltött időre és a gasztronómiai élvezetekre.

SUP Balaton + Villa Friends

A SUP Balaton bázis és a Villa Friends parti szálláshely a balaton egy nyugodt szegletében Balatonberényben található. Ideális kisebb csapatok, cégek részére, akik elvonulnának néhány napra a városi forgatagból.

Külföldi program lehetőségek

Többnapos hazai és külföldi programjainknál vállaljuk az utazás teljeskörű szervezését, az utazást, szállásokat, ellátást és a programokat egyaránt. Fókuszban minden esetben a természetközeli, aktív kikapcsolódást biztosító élmények állnak. Csapatunk évtizedes tapasztalattal rendelkezik a különböző helyszíneken, így a csapat igényeinek és az időjárási körülményeknek megfelelően tudjuk kialakítani a pontos programot és menetrendet. Az alábbiakban felsorolunk néhány példát, ahová több alkalommal szerveztünk csapatépítő programokat.

Rafting és SUP túra Szlovéniában

Városi SUP túra Ljubljanában, majd vadvízi evezés és kanyoning Bovecben a Soca folyón. Vízesések látogatása, zipline és strandolás opcionális programok között.

Rafting és SUP túra Horvátországban

Rafting a nyáron melegvízű Mreznica folyón, majd SUP-ozás és piknik a folyók által körülölelt Rastoke városában.

Hallstatti SUP túrák és gleccser látogatás

SUP túra a hallstatti tavon, városnézés, sóbánya látogatás és túra a dachsteini gleccseren a hétvége legnépszerűbb programjai között.

4 napos vitorlázás Horvátországban a Kornati-szigeteknél

Igazán exkluzív program, ahol 50 láb hosszú vitorláson fedezzük fel a Kornati-szigetvilágot, SUP-ozunk titkos öblökben, a legjobb friss halat készítő éttermekben vacsorázunk és ha szerencsénk van még delfineket is látunk.

E-bike és egyéb programok

Az e-bike túrák kezdő bringásoknak és nem kifejezetten sportos csapatoknak is ideális megoldás lehet aktív, szabadtéri, közösségi programokhoz. Segítségükkel nagy távolságok kis erőfeszítéssel is megtehetők. Változatos eseményre vágyóknak kialakítunk hibrid programokat is. Pl.: Római-partról e-bike túra Szentendrére, ahonnan vízen, SUP-okon vagy Sárkányhajókkal jövünk vissza a Római-partra.

De e-bikeok segítségével a Budai-hegyekben is élvezetes, könnyen teljesíthető túrákat lehet tenni, piknikezéssel vagy egyéb gasztronómiai programokkal színesítve.